Magistrát pracuje v omezeném režimu

Upraveno: 15.03.2021
Ilustrační obrázek

Magistrát města Opavy v rámci aktivovaných opatření a v souladu s usnesením vlády ČR pokračuje v omezeném režimu pracovních aktivit od 15. února 2021 takto:

Odbor dopravy a Odbor vnitřních věcí (Krnovská 71B)

pondělí         8–17 hodin
středa           8–17 hodin
        
V tento den budou odbaveni příchozí klienti bez objednávek. Upozorňujeme, že je nutno dodržovat maximální počty klientů na chodbách (1 občan/15 m2). V případě potřeby bude vstup do budovy regulován zaměstnanci úřadu, dodržujte, prosím, jejich pokyny.
Děkujeme za pochopení.

úterý          neúřední den 
čtvrtek       neúřední den – pouze objednaní klienti přes On-line systém (odkaz na on-line objednávky)
pátek         neúřední den – pouze objednaní klienti přes On-line systém (odkaz na on-line objednávky)

Ostatní odbory (mimo Odbor dopravy a Odbor vnitřních věcí):

pondělí      8–13 hodin
středa      12–17 hodin
V tento den budou odbaveni příchozí klienti bez objednávek.

úterý         neúřední den  – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.)
čtvrtek      neúřední den – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.)
pátek         neúřední den – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.)

Kontakty na pověřené osoby daných odborů naleznete zde.

PROSÍME, ZVAŽTE, ZDA VAŠE ŽÁDOST OPRAVDU NESNESE ODKLADU A UPŘEDNOSTNĚTE PÍSEMNOU ČI ELEKTRONICKOU KOMUNIKACI PŘED OSOBNÍ NÁVŠTĚVOU.

Pokladna Krnovská 71B bude v provozu dle úředních hodin a zajištění chodu agend (viz informace výše)(úřední doba odboru dopravy a odboru vnitřních věcí).

Pokladna na Horním náměstí 69 (budova Hláska) pro veřejnost otevřena pouze v pondělí od 8 do 13 hodin a ve středu od 12 do 17 hodin. Upřednostňována je bezhotovostní platba.

Podatelna na Horním náměstí 69 (budova Hláska) je pro veřejnost otevřena v pondělí a ve středu v době od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek v době od 8 do 15 hodin.
Služba Czech Point je dostupná.