Magistrát pracuje v omezeném režimu
Magistrát pracuje v omezeném režimu
Magistrát města Opavy v rámci aktivovaných opatření a v souladu s usnesením vlády ČR pokračuje v omezeném režimu pracovních aktivit, a to od úterý dne 1. 12. 2020 do pátku 4. 12. 2020 takto:
Úterý 1. 12. neúřední den
Středa 2. 12. 8 – 10 hodin 13 – 16 hodin
V tento den budou odbaveni příchozí klienti bez objednávek, avšak v omezeném počtu. Upozorňujeme, že všechny úseky pracují dle usnesení vlády ČR v povinném omezeném režimu (u agend občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičů a vozidel je otevřen pouze poloviční počet odbavovacích míst). Zároveň je nutno dodržovat maximální počty klientů na chodbách (1 občan/15 m2). Z těchto důvodů bude činnost úseku odboru dopravy a odboru vnitřních věcí v budově Krnovská 71B regulována zaměstnanci úřadu již při vstupu do budovy, dodržujte, prosím, jejich pokyny.
Děkujeme za pochopení.
Čtvrtek 3. 12. neúřední den – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.), u odboru dopravy a odboru vnitřních věcí objednaní přes On-line systém (odkaz na on-line objednávky)
Pátek 4. 12. neúřední den – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.), u odboru dopravy a odboru vnitřních věcí objednaní přes On-line systém (odkaz na on-line objednávky)
Kontakty na pověřené osoby daných odborů naleznete zde.
PROSÍME, ZVAŽTE, ZDA VAŠE ŽÁDOST OPRAVDU NESNESE ODKLADU A UPŘEDNOSTNĚTE PÍSEMNOU ČI ELEKTRONICKOU KOMUNIKACI PŘED OSOBNÍ NÁVŠTĚVOU.
Pokladna na Horním náměstí 69 (budova Hláska) bude otevřena ve výše zmíněných úředních hodinách. Upřednostňována je bezhotovostní platba.
Podatelna na Hlásce je pro veřejnost otevřena pouze v době současně stanovených úředních hodin.
Není zde dostupná služba Czech Point.