Radnice se prezentuje nově i na Instragramu
Statutární město Opava se nově prezentuje i na sociální síti Instagram. Fotografie z různých akcí konaných ve městě nově najdete nebo můžete nahrávat na účet Opavacz.
Instagram se tak stal další ze sociálních sítí, prostřednictvím které radnice s občany komunikuje. „Město aktivně využívá zejména Facebook, který se nám velmi dobře osvědčil. V současné době máme na hlavním městském účtu přibližně 10 tisíc fanoušků a v interakci patří náš profil mezi nejúspěšnější radniční účty v České republice vůbec. Opavané se rychle naučili sociální sítě používat a prostřednictvím nich s námi komunikovat. A protože nám stále častěji posílají různé fotografie, rozhodli jsme se naše sociální sítě rozšířit a zřídili jsme účet na Instragramu,“ vysvětlil šéfeditor webových stránek a sociálních sítí města Roman Konečný s tím, že na něj mohou lidé nahrávat fotky z různých kulturních, společenských či sportovních akcí ve městě nebo fotografie související s Opavou s hashtagem #opavacz. Kromě Facebooku a Instragramu radnice ještě aktivně využívá i kanál Youtube. „Máme účet i na Twitteru, ale stejně jako v dalších městech ani nám se zatím příliš neosvědčil a používáme ho minimálně,“ uvedl Konečný. O dalších sociálních sítích zatím radnice neuvažuje. „Samozřejmě ale oblast sociálních sítí je velmi dynamická a jde rychle dopředu. Takže se může stát, že se objeví nové sítě nebo dojde k zásadní změně u stávajících a svůj postoj přehodnotíme,“ dodal Roman Konečný.
Město spravuje i další samostatné facebookové účty, a to Farmářských trhů, Velikonoční trhů, Vánočních trhů a obou velkých festivalů, tedy Bezručovy Opavy a Dalších břehů. Další účty pak mají příspěvkové organizace města, jako například OKO, Slezské divadlo či Středisko volného času. Ty si spravují jednotlivé organizace samostatně.