Opavský útulek v kampani získal téměř sto kilogramů krmiva

Upraveno: 22.02.2020

Charitativní kampaň „Pomozte naplnit misky v útulcích“ tomu opavskému přinesla 99,2 kilogramu krmiva pro psy a kočky v hodnotě 4746 korun.
 

Zapojit se mohl každý prostřednictvím nákupu krmiva určitých značek ve vybraných obchodních řetězcích v období od 18. 8. do 2. 11. 2014 a tím přispět na nákup krmiva pro psy a kočky v útulcích na území ČR,“ popisuje vedoucí odboru životního prostředí Marie Vavrečková.
Útulky, kterým se krmivo přerozděluje, vybírá komise složená z veterinárních lékařů na základě dotazníkového průzkumu mezi útulky, který provádí Nadace na ochranu zvířat, a na základě výsledků programu pravidelných kontrol Státní veterinární správy ČR.

Městský útulek v Opavě splnil stanovená kritéria a stal se jedním z 24 útulků, který obdržel krmivo pro psy v množství 71,2 kg v hodnotě 3233 korun a pro kočky v množství 28,1 kg v hodnotě 1513 korun.

Kampaň vznikla v roce 2009 s cílem pomáhat opuštěným psům a kočkám v útulcích v České republice a zlepšovat povědomí veřejnosti o problematice útulků. Partnery kampaně jsou nevládní nezisková organizace Nadace na ochranu zvířat a společnost Mars Czech s.r.o., výrobce krmiva pro zvířata. Jen za minulý rok díky této kampani naplnili 144 348 psích a 134 182 kočičích misek. Celkem 24 vybraným útulkům darovali 40,58 tun krmiva.