Od 1. května se změní úřední hodiny magistrátu

Upraveno: 16.02.2020

Rada města na svém pondělním zasedání schválila nové znění Organizačního řádu Magistrátu města Opavy. Ten z hlediska občanů přináší především změnu úředních hodin, které začnou nově platit od 1. května. Od tohoto data se stanou úterky neúředními dny.

„Zrušení úředních hodin v úterý umožní jednotlivým zaměstnancům na odborech věnovat se více a důkladněji kontrolní činnosti a místním šetřením v terénu, což u mnohých zaměstnanců tvoří nedílnou součást jejich práce“ uvedl tajemník magistrátu Tomáš Elis a dodal:

“ Zaměstnanci se budou moci např. účastnit v rámci odboru společných seminářů a školení, budou mít čas v této době organizovat porady a navíc získají potřebný klid na zpracování náročnějších rozhodnutí či evidenci materiálu. Na základě vlastního rozhodnutí si mohou v tomto čase také sjednat individuální návštěvy klientů“.

Zatímco pokladny na Krnovské ulici budou uzavřeny, pokladny na Horním náměstí naproti obchodního centra Tempo budou otevřeny v úterý i nadále, stejně tak bude fungovat také podatelna v budově Hlásky.

Aktuální úřední hodiny najdete mimo jiné také na webu www.opava-city.cz

Lada Dobrovolná
Tisková mluvčí