Magistrát vychází vstříc občanům, ruší polední pauzy
Úřední hodiny pro veřejnost na nejfrekventovanějších agendách opavského magistrátu, které jsou soustředěny v budově 71B na Krnovské ulici, se od nového roku rozšíří.
Výdej cestovních dokladů, občanských průkazů, řidičských průkazů, přihlašování motorových vozidel a agenda matrik a přestupků budou zajištěny v úředních dnech po celou pracovní dobu, doposud zde byly stanoveny polední přestávky. "Pauzy na oběd mají zaměstnanci povinné ze zákona, nyní se budou při odchodech na oběd střídat. Provoz tedy bude částečně omezen, nicméně pouze tak, že například nebudou otevřena čtyři okénka, ale jen tři či dvě,“ vysvětlil tajemník úřadu Tomáš Elis.
"Sám jsem zažil, jak je to nepříjemné, když už má člověk konečně přijít na řadu a místo toho se okénka uzavřou, protože je pauza na oběd. Proto jsem usiloval o zavedení provozu na těchto nejvyužívanějších agendách bez poledních pauz. Jsem rád, že se to povedlo, je to další vstřícný krok, který zlepší služby magistrátu směrem k občanům," dodal primátor města Radim Křupala.
V rámci změn budou zrušeny i půlhodinové polední přestávky na pokladně magistrátní budovy 71B na Krnovské ulici.
Lada Dobrovolná
Tisková mluvčí