Problém s načítáním mapových aplikací

Upraveno: 10.01.2025
Ilustrační obrázek

Pokud se Vám v nabídce mapových aplikací nezobrazují žádné aplikace a stránka je prázdná (bílá), je nezbytně nutné smazat historii webového prohlížeče, ve kterém nabídku otevíráte. 

 

   Návod pro webový prohlížeč Edge

1. Klikněte v okně webového prohlížeče vpravo nahoře na ikonu "tři tečky".

2. Zvolte v menu možnost "Ochrana osobních údajů, vyhledávání a služby" a v oddíle "Odstranit údaje o procházení" zvolte možnost "Vymazat hned údaje o procházení".

 

Návod pro webový prohlížeč Chrome

1. Klikněte v okně webového prohlížeče vpravo nahoře na ikonu "tři tečky".

2. Zvolte v menu možnost "Ochrana soukromí a zabezpečení" a v oddíle "Vymazat údaje o prohlížení" zvolte možnost "Vymazat data".