HLUK PO 22. HODINĚ
Pokud plánujete překročit například s hudební produkcí či jiným typem akce 22. hodinu daného dne, musí být Vaše akce zařazena do Obecně závazné vyhlášky o nočním klidu a regulaci hlučných činností (VÍCE o akcích po 22. hodině). Výzva pro zařazení akce do vyhlášky bývá zpravidla začátkem daného roku zveřejněna na webových stránkách města a v Hlásce.
Co je to?
Město využívá své zákonné povinnosti a stanovuje výjimky pro akce konané v době nočního klidu, tedy od 22. hodiny večerní do 6. hodiny ranní, v Obecně závazné vyhlášce o nočním klidu a regulaci hlučných činností (zde VYHLÁŠKA).
Kde požádat?
Magistrát města Opavy, Kancelář primátora, kontaktní osoba: Mgr. Jana Foltysová, tel.: 553 756 235, e-mail jana.foltysova@opava-city.cz
Kdy požádat?
Do konce ledna daného roku, kdy je pořádána akce.
Jak požádat?
Písemně na adresu Magistrát města Opava, Kancelář primátora, Horní náměstí 69, 746 01 Opava nebo na e-mail jana.foltysova@opava-city.cz (scan s podpisem).
(zde FORMULÁŘ)
Zařazení do vyhlášky podléhá schválení radou a zastupitelstvem města a konzultaci s Ministerstvem vnitra. Schvalovací proces probíhá na jaře daného roku.
Poplatek?
NE
Další povinnosti po schválení žádosti:
Minimálně 5 pracovních dnů před konáním akce ji nahlásit písemně na adresu: Magistrát města Opava, Odbor právní a organizační, Horní náměstí 69, 746 01 Opava, nebo na e-mail jindra.bennova@opava-city.cz. Ten zveřejní přesný termín a místo jejího konání na své ÚŘEDNÍ DESCE (kategorie: Oznámení akce po 22. hodině).
(zde FORMULÁŘ)