Rozvoj komunikačních a informačních systémů města Opavy
Stav projektu: | Povedlo se |
Plány: | Strategický plán města |
Indikátory: | Spokojenost obyvatel s místním společenstvím |
Realizace: | 04/2018 – 10/2018 |
Registrační číslo projektu: | CZ.063.05/0.0/0.0/16_044/0005841 |
Poskytovatel dotace: | Integrovaný regionální operační program |
Zhotovitel: | Netventic Technologies s.r.o.;VERA spol. s r.o.; VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s.; InQool, a.s.; SPOJMONT Brno, spol. s r.o. |
Celkové náklady projektu: | 8.576.835,74 Kč |
Celková výše dotace: | 7.324.934,17 Kč |
Odkaz na mapu: | Zobrazit na mapovém portálu města |
Cílem projektu je postupná elektronizace podpůrných procesů a zvýšení efektivity komunikačních a informačních systémů subjektu územní samosprávy. Projekt je zaměřen na budování, rozvoj, modernizaci a zvýšení dostupnosti komunikačních a informačních systémů prostřednictvím pěti klíčových aktivit.
Klíčová aktivita č. 1 – E-Learning – možnost přípravy e-learningových školení dle vlastních potřeb zaměstnanců Magistrátu.
Klíčová aktivita č. 2 – Příprava materiálů pro RMO a ZMO – efektivní systém přípravy a poskytování materiálů s možností vyhledávání, propojení informací a evidence poznámek, návrhů.
Klíčová aktivita č. 3 – Nástroje podpory uživatelů – správa bezpečnostních informací a událostí, monitoring událostí.
Klíčová aktivita č. 4 – Digitalizace stavebního archivu – digitalizace vybraných dokumentů, jejich poskytnutí oprávněným osobám v elektronické podobě.
Klíčová aktivita č. 5 – Elektronická úřední deska – náhrada klasické papírové úřední desky úřední deskou pro venkovní prostory. Mezi poskytované služby je zařazeno i vyhledávání dopravních spojení, informace o institucích, kulturních akcích, přístup na mapový portál města.
Realizace jmenovaných klíčových aktivit má za cíl zvýšit kvalitu, efektivitu a transparentnost veřejné správy s cílem usnadnit práci zaměstnancům Magistrátu města Opavy a život občanům (nejen) ve správním obvodu města.