Povinně zveřejňované informace
(1) Název
Statutární město Opava, městská část PODVIHOV
(2) Důvod a způsob založení
Městská část vznikla na základě zákona č.128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) , má postavení organizační složky Statutárního města Opavy, v právních vztazích vystupuje svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Městská část má majetek svěřen do své správy, vlastní finanční zdroje a hospodaří s nimi za podmínek stanovených zvláštním zákonem a obecně závaznými právními předpisy. Městská část spravuje své záležitosti samostatně. Při výkonu samostatné působnosti se městská část řídí jen zákony a obecně závaznými právními předpisy vydanými ústředními orgány k jejich provedení. Městská část nevykonává státní správu. Vnitřní poměry ve věcech správy městské části jsou uspořádány statutem Statutárního města Opavy.
(3) Organizační struktura
Organizační struktura Městské části Podvihov
Starosta: p. Zdeněk Hoza
Místostarosta: Mgr. Zdeněk Šindlář
Místostarosta: p. Radomír Kubesa
Předseda : Finančního výboru: p. Bc. Lukáš Krčmář
Předseda : Kontrolního výboru: p. Petr Graca
Předseda : Kulturního výboru: pí. Veronika Staňková
Člen zastupitelstva: p. Luboš Střílka
(3a) Seznam podřízených povinných subjektů
---
(3b)Zřizované organizace
---
(4) Kontaktní spojení
(4.1) Kontaktní poštovní adresa
Polomská 178/13
Podvihov
747 06 Opava 6
(4.2) Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Polomská 178/13
Podvihov
747 06 Opava 6
(4.3) Úřední hodiny
pondělí 17:00-18:00 hod.
(4.4) Telefon
Tel.: +420 734 236 213
(4.5) Čísla faxu
(4.6) Adresa internetové stránky
http://podvihov.opava-city.cz
(4.7) Adresa e-podatelny
podvihov@opava-city.cz (elektronická adresa Úřadu městské části)
(5) Případné platby lze poukázat
19-1842619349/0800
6) IČO
00300535
(7) DIČ
CZ00300535
(8) Dokumenty
(8.1) Seznamy hlavních dokumentů
---
(8.2) Rozpočet
Schválený rozpočet Městské části najdete zde.
(9) Žádosti o informace
(10) Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají písemně poštou na adresu Úřadu městské části Vávrovice.
Ústně lze podat žádost:
• telefonicky
• osobně
Písemně lze podat žádost:
• poštou
• předáním písemné žádosti osobně na úřadovně městské části
Elektronickou poštou lze podat žádost prostřednictvím elektronické adresy: podvihov@opava-city.cz ve formátu datových zpráv: doc, .txt., .rtf, .pdf, .htm, .html, .xls.
Stížnosti, podněty a petice se podávají písemně na úřadovně městské části.
(11) Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
(12) Formuláře
Formuláře lze získat na úřadovně městské části a v elektronické podobě prostřednictvím e-podatelny.
(13) Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Návody na řešení životních situací se připravují.
(14) Předpisy
(14.1) Nejdůležitější používané předpisy
Městská část jedná a rozhoduje na základě zákonů, vyhlášek, nařízení a na základě obecně závazných vyhlášek a nařízení .
(14.2) Vydané právní předpisy
Městská část nevydává obecně závazné vyhlášky a nařízení.
(15) Úhrady za poskytování informací
(15.1) Sazebník úhrad za poskytování informací
Za poskytnuté informace je Městská část oprávněna žádat úhradu nepřevyšující náklady spojené s poskytnutím informace dle platného sazebníku.
(15.2) Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytování informací
---
(16) Licenční smlouvy
(16.1) Vzory licenčních smluv
---
(16.2) Výhradní
(17) Výroční zpráva
Výroční zprávy o činnosti Městské části v oblasti poskytování informací za uplynulé roky najdete zde.
(18) Odpovědi na žádosti o poskytnutí informací
Všechny zveřejněné odpovědi najdete zde.